Чому в українських школах відбкувається предметна дискримінація? Це питання підняла у своєму блозі у соцмережі ТікТок вчителька біології Іванна (Ivanna Yurchac).
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВона запитала, чому у школі процвітає предметна дискримікація, коли якісь предмети вважаються важливими, а якісь - ні: "А можна спитати, що це за предметна дикримінація? Типа біологія неважлива, математика важлива. Який рік працію, але не розумію".
Думки коментаторів розділились, але більшість погодилися із тим, що одні предмети важливіші за інші та навіть обгрунтували свої думки.
"Бо вивчити всі 19 предметів не реально , тому це "природній відбір".
"По біологія, наприклад, не потрібна для програмістів, а ось математика потрібна біологам".
"Певно це стало через те, що наше МОН винесло історію, мову та математику обов‘язковими, а інші - на вибір. Тому і ці три стали "не важливими".
"Бо математику здають усі, а біологію лише ті, кому потрібно, тому так і виходить, знати всі предмети на максимум нереально, навіть ті хто отримав медалі в школі не знають увесь матеріал, тому людям доводиться обирати важливі (для себе) предмети, але це ж не означає, що на інші забивають, просто вони уходять на другий план і вже не вчишь його на 10+, а достатньо і 8 отримати".
Інші коментатори погодилися із тим, що навіть "неважливі" предмети дуже важливі для розвитку та кругозору дитини.
"По логіці знати про те, як влаштовані люди і тварини буде важливіше ніж приклади і задачі, які після екзаменів не будуть використовуватись".
"Так само, як і музичне мистецтво.. я дітям пояснюю, що всі предмети важливі! Але ж знаходяться ті, хто каже ,нащо та музика надо.. я розчарована".
"Мене так бісить , коли дискримінують природнисі науки".
"Так говорять недалекі дорослі та діти, що їх наслідують і не хотять вчитися".
У своєму наступному відео Іванна пояснила, що вона мала на увазі. "Я мала на увазі, що всі предмети шкільної програми є важливі, тому що вони розвивають всебічність", - зазначила вона та погодилася з тим, що в 11 класі діти мають обирати ті предмети, які стосуються саме НМТ та вступу. Але до того, на думку вчительки, всі предмети щось розвивають у дитині, то ж нехтувати ними не можна.
Раніше портал Знай писав, що третина школярів не справляється з "домашкою": що пропонують у МОН.
Крім того, ми повідомляли, що вчитель поділився креативним методом покарання тих, хто прийшов на урок невчасно: запізнився - співай.
Також портал інформував, яке молоко краще давати дитині - цільне чи знежирене: результати дослідження.