Учениця 6 класу отримала двійку за завдання з предмета "Навчаємось разом", у якому потрібно було оцінити власну зовнішність: написати, що подобається у собі, а що – ні. Дівчинка зазначила, що її турбує лише проблемна шкіра, а подобається у собі все.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяМама школярки, Юлія, опублікувала допис у мережі Threads і висловила здивування через оцінку вчителя. Жінка припускає, що педагог вважав дитину занадто самовпевненою. "Дєточка, ти надто самовпевнена на свій вік? В 11 років будь-яку дитину душать комплекси і невпевненість, а отже, твої відповіді – брехня. Завдання не виконане?" – написала пані Юлія.
Українці у соцмережах розділилися у поглядах. Дехто критикував вчителя та підручники, зазначаючи, що подібні вправи не повинні оцінюватися. Батьки висловлювали здивування через вимогу ділитися особистою інформацією з однокласниками. "Мені здається, що це завдання взагалі не мало оцінюватися", – писали користувачі.
Водночас були й ті, хто підтримав оцінку, аргументуючи, що "подобається усе" – це не конкретна відповідь. "Одне акне – ок, приймається. За 'усе' замість конкретики – абсолютно заслужене 2", – зазначали деякі коментатори.
До обговорення долучилися й психологи. Вони застерігали, що подібні вправи нагадують групову терапію, але в класі немає фахівця, який би правильно направляв дітей. Аналітична психологиня Наталія Краснокутська наголосила, що підлітки можуть використати інформацію про комплекси однокласників проти них самих. "Особисто мені не подобається завдання, особливо пункт, де потрібно працювати в парах і 'вивалювати' іншим учням свої комплекси. Це не терапевтична група, а звичайний клас. Таке може нашкодити", – зазначила психологиня.
Нагадаємо, учнівські олімпіади по-новому: школярів попередили про зміни
Раніше ми розповідали, що учні початкових класів складатимуть обов'язкові тести: новий освітній експеримент
Також, плюс рік за партою: навіщо школярів залишають у школі довше