Українська мама школяра Галина Майдюк опублікувала емоційний допис у соцмережі Threads, у якому поставила запитання вчителям: навіщо вони ставлять дітям одиниці, якщо ті не виконали домашнє завдання або не працювали на уроці? Її пост викликав жваву дискусію серед батьків і педагогів.

“От скажіть мені, педагоги за освітою, це вас так вчать у педунівері лупашити одиниці дітям? Не працює дитина на уроці – одиниця; не зробив домашку – одиниця. Є якийсь доказ, що ці одиниці щось змінюють? Бо я бачу лише, що дитина ще більше ненавидить вчителя”, — написала Галина.

школярі
школярі

Жінка зауважила, що така система покарань лише віддаляє дітей від навчання і породжує образу на педагогів. На її думку, одиниця — не мотивація, а спосіб принизити, який не сприяє розвитку інтересу до предмета.

У коментарях думки українців розділилися. Частина користувачів підтримала вчителів, наголошуючи, що оцінка — це не покарання, а результат виконаної (чи невиконаної) роботи.

Популярні новини зараз
Зима настане швидко: коли вдарять перші морози Нові правила оренди: 10 років пожили і житло ваше Нові правила передачі показників лічильника: про які зміни варто знати Світла не буде, а дітей відправлять додому: школи та садки готуються закривати
Показати ще

“Методика проста. Не зробив завдання — отримав відповідну оцінку. Це причинно-наслідковий зв’язок, який формує відповідальність. Так і в житті”, — зазначила одна з користувачок.

Інші ж погодилися з мамою, наголошуючи, що низькі оцінки не допомагають дитині вчитися краще, а лише створюють емоційний бар’єр.

“Одиниця нічого не навчає. Краще пояснити, чому варто вчитися, ніж просто занижувати бал”, — написала інша коментаторка.

Вчитель у школі: фото скрін Ютуб
Вчитель у школі: фото скрін Ютуб

Чимало користувачів зазначили, що відповідальність за успішність дитини несе не лише школа, а й родина.

“Краще б штрафи давали батькам, чиї діти не готуються до уроків. А ще треба повертати практику — залишати на другий рік”, — йдеться в одному з коментарів.

Дискусія навколо поста Майдюк вкотре порушила важливу тему: якою має бути сучасна система оцінювання у школі — каральною чи мотиваційною? Освітні психологи зазначають, що учні краще реагують на заохочення, а не на покарання. Проте вчителі наголошують — без чітких правил та наслідків дисципліни не буде.

Нагадаємо, скільки дітей відчувають сильний стрес: кількість зростає з кожним роком

Раніше ми розповідали про новий небезпечний "тренд": українські підлітки масово труяться популярним засобом

Також, не забаганка вчителя: педагог пояснила важливе правило у школах