Міністерство освіти і науки України внесло зміни до вимог щодо інтерактивного електронного додатка, який супроводжує підручники. Про це йдеться на веб-сайті відомства.

Нові підручники: фото скрін Ютуб
Нові підручники: фото скрін Ютуб

Як зазначено в повідомленні, оновлення розроблено з урахуванням практичного досвіду видавництв і фахівців Українського інституту розвитку освіти, отриманого під час створення та аналізу е-додатків. Серед основних нововведень – уточнення технічних характеристик мультимедійних матеріалів, підвищення вимог до інтерактивності й адаптивності контенту, а також забезпечення можливості роботи в офлайн-режимі.

Крім того, скориговано правила розміщення навігаційних елементів, використання аудіо- та відеосупроводу, а також рекомендації щодо створення зручного інтерфейсу для різних типів пристроїв.

Окремий розділ оновлених вимог присвячено розробленню електронних додатків для учнів з особливими освітніми потребами. Такі ресурси створюють одночасно з підручниками, і вони мають відповідати стандарту ДСТУ "Вимоги до доступності продуктів і послуг ІКТ", а також враховувати поради педагогів, які працюють у спеціалізованих та інклюзивних школах.

Популярні новини зараз
На опалення не розраховуйте: українцям радять одягтися, а не топити квартири ТЦК взялися за українців за кордоном Пенсії, лікарняні та субсидії: чи отримають українці соцвиплати у листопаді "Час спливає": експерт, який передбачав повномасштабне вторгнення, приголомшив новим прогнозом
Показати ще

Школа. Фото: скрін youtube
Школа. Фото: скрін youtube

Головна мета змін – підвищення якості цифрових освітніх матеріалів і забезпечення рівного доступу до навчання для всіх категорій школярів.

Тим часом в Україні продовжують розвивати освітню платформу "Мрія". Її розробники зазначають, що екосистема формує сучасний підхід до навчання. Для підвищення залученості школярів до навчального процесу в систему інтегрували елементи гейміфікації – ігрові механіки на кшталт балів, рівнів і досягнень. Вони допомагають дітям усвідомлювати власний прогрес і навчатися не заради оцінки, а для особистісного розвитку.