Міністерство освіти і науки запропонувало українським педагогам низку рекомендацій для підтримки дітей, які стикаються з труднощами в навчальному процесі через можливі поведінкові або психічні розлади. Ці поради покликані допомогти вчителям та вихователям організувати ефективну допомогу школярам та дошкільнятам, які мають проблеми із засвоєнням матеріалу, повідомляє МОН на своєму офіційному сайті.

Вчителі на педраді Фото: youtube
Вчителі на педраді Фото: youtube

Документ створено, спираючись на аналіз міжнародного досвіду та його практичне застосування "Школою супергероїв" проєкту "Безмежна освіта". Цей проєкт був впроваджений у трьох освітніх центрах задля забезпечення підтримки дітям із поведінковими або психічними розладами, які проходять стаціонарне лікуванні або перебувають на реабілітації.

Інформацію про цю новину опублікував і портал Освіта.ua. Допис у соцмережі Facebook зібрав багато обурених коментарів. Користувачі мережі радили тим, хто придумує такі документи, попрацювати з такими дітьми в реальності та провести принаймні один урок.

"Шановні чиновники МОН, прийдіть в школу і проведіть урок у таких класах".

Популярні новини зараз
Дотягнути до листопада: хто з пенсіонерів отримає надбавки від держави Пенсії зростуть, але не для всіх: хто отримає найбільше підвищення у 2026 році У Канаді почали шукати ухилянтів: українці отримують листи Нові суми у рахунках: українцям перерахують вартість доставки газу
Показати ще

"Проведіть відкриті заняття".

"Як все гарно,та професійно,коли на папері!Прийдіть і проведіть урок з такими дітьми.А ще будь ласка чарівні розумники навчіть їх,а,ще зробіть так,щоб їхню аморальну поведінку не повторювали та не копіювали інші учні!!!"

Коментарі вчителів щодо рекомендацій МОН: фото Facebook
Коментарі вчителів щодо рекомендацій МОН: фото Facebook

Крім того, дехто зазначив, що діти, які мають проблеми з психікою, не повинні навчатися у звичайних школах, бо для них потрібні не тільки вчителі, а й інші спеціалісти.

"Закидайте мені негуманність, але діти з розладами психіки та поведінки не мають вчитися у звичайних школах".

"Коли у дитини розлади психіки, то з ними мають працювати не звичайні вчителі, а навчені спеціалісти. Психіатри та психотерапевти. А МОН постійно скорочує заклади спеціальної освіти. Практично ліквідовуючи їх. Навіщо? Бо грошей на себе любимих не вистачає . А премії і підвищення заробітної плати хочеться. То простіше впихнути невпихуєме в звичайні школи. Це не про турботу про дітей...."

"Дітьми з розладами психіки мають займатися не вчителі-предметники (їх цього не вчили, і в дипломах про це ні слова), а окремі дипломовані фахівці. Це все одно що офтальмолог лікуватиме застуду або кардіолог - геморой".

Багато хто зазначив, що рекомендації МОН не мають жодного сенсу.

"Пропоную МОНу надати рекомендації, що робити і як себе поводити з їхніми рекомендаціями.Бо рекомендаційні рекомендації тільки рекомендують брати до уваги ці рекомендації,але рекомендація це рекомендація, хочеш береш її до уваги,а хочеш- ні, а проблеми так і залишаються і добавляються".

"Ми можемо для МОН надати ще кращі рекомендації. Цікавлять практичні кейси, як це реально працює".

Коментарі вчителів щодо рекомендацій МОН: фото Facebook
Коментарі вчителів щодо рекомендацій МОН: фото Facebook

Раніше портал Знай писав, що учні повинні просити туалетний папір: правила ліцею обурили мережу.

Крім того, ми повідомляли, як зрозуміти, чи справді дитина не хоче займатися спортом: психолог Дмитро Карпачов дав важливу пораду.

Також портал інформував, що у школах та дитсадках з'являться нові уроки: чого навчатимуть та до якого віку.