У соціальних мережах спалахнула жвава дискусія після того, як репетитор Юлія Рибіна опублікувала пост у Threads з неочікуваним зверненням до батьків. Вона рішуче заявила, що не варто заздалегідь готувати дітей до школи – краще, якщо вони вперше зіткнуться з правилами дисципліни та взаємодії з іншими безпосередньо у класі.

"НІКОЛИ не готуйте дитину до школи. Серйозно. Навіщо? Нехай у школі дізнається, що вчительці не весело, коли замість того, щоб писати, ти починаєш співати. І нехай сам розбереться, що означає "будь уважним", коли навколо двадцять голосів", – написала Рибіна.

Школа. Фото: скрін youtube
Школа. Фото: скрін youtube

За словами педагогині, дитина має самостійно зрозуміти, що співати на уроці чи малювати замість письма – не найкраща ідея, і що подібні ситуації допоможуть їй швидше адаптуватися до шкільного середовища.

Публікація миттєво викликала хвилю коментарів. Більшість батьків сприйняли слова Юлії як провокацію та визнали їх потенційно небезпечними для дитячої психіки. Користувачі стверджували, що такий підхід може зруйнувати процес соціалізації та спричинити у дітей стрес:

Популярні новини зараз
Індексацію пенсій удосконалять: які зміни готують пенсіонерам  Гроші на зимову комуналку: українцям приготували нові виплати – хто отримає Українцям зменшать пенсії: кому знизять виплати та на скільки Грошова допомога для пенсіонерів: хто може отримати майже 3 тисячі гривень
Показати ще

"Це не підготовка до школи, а підготовка до життя!"

"Ви хочете, щоб дитина плакала на кожному уроці?"

"Подібні поради – прямий шлях до дитячих травм".

Особливо гостро люди відреагували на думку про те, що дитина має "вчитися не плакати". Українці зазначили, що придушення емоцій може вплинути на психіку дитини, коли вона стане дорослою.

"Вчитися не плакати – "чудова" порада. Потім такий дорослий роками ходить до психолога, не розуміючи, як виражати свої почуття", – написала одна з мам.

Мама та дитина
Мама та дитина
Фото из открытых источников

Після хвилі критики Юлія Рибіна пояснила, що її мета зовсім не відмова від підготовки, а привернення уваги до емоційної частини готовності до школи. На її думку, батьки часто плутають академічні навички – уміння читати, писати й рахувати – з психологічною готовністю, яка включає здатність приймати правила, працювати в колективі та зберігати інтерес до навчання.

"Я говорю про те, щоб дитина не боялася школи. Щоб уміла слухати, ставити запитання, чекати своєї черги, радіти успіхам і не впадати у відчай через невдачі. Щоб могла одночасно запам’ятовувати й виконувати кілька інструкцій", – підсумувала Рибіна.